Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Крамковская Светлана Михайловна

Метадычная старонка настаўніка беларускай мовы і літаратуры
Крамкоўскай Святланы Міхайлаўны

Крамкоўская Святлана Міхайлаўна,

  • Настаўнік беларускай мовы і літаратуры першай кваліфікацыйнай катэгорыі;
  • Удзельнік інавацыйнага праекту "Укараненне мадэлі "перавернуты ўрок" як механізму павышэння якасці адукацыі вучняў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі".

Выкарыстанне мадэлі "Перавёрнуты ўрок у адукацыйным працэсе на ўроках беларускай мовы "

Выкарыстанне мадэлі перавёрнутага навучання на ўроку прадугледжвае стварэнне аптымальных умоў для пазнавальнай актыўнасці вучняў, арганізацыю іх такой плённай дзейнасці ў рамках вывучаемай тэмы, пры якой яны становяцца не пасіўнымі спажыўцамі гатовай інфармацыі, а яе здабытчыкам і перапрацоўшчыкамі.

Вывучыўшы магчымасці Інтэрнэт-рэсурсаў, якія можна выкарыстаць пры падрыхтоўцы ўрокаў па вучэбным прадмеце «Беларуская мова» я выявіла, што іх практычна няма. Таму мною было прынята рашэнне ствараць свае ўласныя відеэаўрокі па тэмах вучэбнага прадмета «Беларуская мова» для вучняў 6 класаў, у якіх зараз працую.

Перад урокамі вучням прапануецца прагледзець матэрыялы відэаўрока і выканаць прапанаванае заданне.

У цяперашні час створана 7 відэаўрокаў.


Прапаную пазнаёміцца з

Тэма

Распрацоўкі

1

Суфікс як значымыя частка слова

Відэа
Сцэнарны план уроку
Дадатак

2

Лік назоўнікаў. Назоўнікі, якія маюць форму толькі адзіночнага ці множнага ліку.

Відэа
Сцэнарны план уроку

3

Асаблівасці правапісу канчаткаў назоўнікаў 2-га скланення (у родным склоне адзіночнага ліку)

Відэа
Сцэнарны план уроку

3

Дзеепрыслоўі закончанага трывання, іх утварэнне і правапіс

Відэа
Сцэнарны план уроку


Я прыйшла да высновы, што выкарыстанне магчымасцей перавёрнутага навучання спрыяе:

  • павышэнню вучэбнай актыўнасці вучняў, іх матывацыі да навучання і захопленасці вучэбнай дзейнасцю на занятках;
  • рэалізацыі магчымасці дыферэнцыраванага падыходу ў навучанні, працы ў індывідуальным камфортным тэмпе;
  • павышэнню самастойнасці вучняў, іх адказнасці за навучанне;
  • узмацненню акцэнту на практычную, прадуктыўную і творчую дзейнасць;
  • станоўчаму змяненню пазіцыі настаўніка ў адукацыйным працэсе: вучні маюць патрэбнасць у настаўніку - кансультанце, трэнеру, партнёру;
  • прадастаўлення дадатковых магчымасцей уключэння ў навучальны працэс трэціх асоб - законных прадстаўнікоў вучняў, настаўнікаў.

 
 

  
   

 

Разделы сайта