Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

МА настаўнікаў рускай і беларускай мовы і літаратуры

Метадычнае аб'яднанне настаўнікаў рускай мовы і літаратуры, беларускай мовы і літаратуры

Метадычнае аб'яднанне настаўнікаў рускай мовы і літаратуры, беларускай мовы і літаратуры ўзначальвае Хрушчова Ірына Міхайлаўна, настаўніца рускай мовы і літаратуры вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі.

Колькасны склад метадычнага аб'яднання:

Усяго настаўнікаў - 15 чалавек. З іх:

  • Настаўнікі рускай мовы і літаратуры - 8 чалавек.
  • Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры - 7 чалавек.

Тэма работы метадычнага аб'яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры, беларускай мовы і літаратуры на 2019/2020 навучальны год:

  • «Развіццё прадметна-метадычных кампетэнцый
    педагогаў ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі»

Мэта:
авалоданне педагогамі-славеснікамі ўменнем мадэляваць сваю педагагічную дзейнасць праз рэалізацыю сучасных дыдактычных падыходаў.

Асноўныя напрамкі метадычнай дзейнасці педагогаў на 2019/2020 навучальны год:

  • актуалізацыя і паглыбленне прадметных ведаў настаўнікаў рускай мовы і літаратуры і беларускай мовы і літаратуры;
  • ўдасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўніка-славесніка праз засваенне сучасных метадаў і прыёмаў навучання і іх рэалізацыю ў працэсе выкладання вучэбнага прадмета;
  • кантрольна-ацэначная дзейнасць настаўніка і вучняў на ўроках;
  • метадычнае суправаджэнне самаадука- дзейнасці настаўнікаў, росту іх прафесійнай кампетэнтнасці ў працэсе атэстацыі.


Задачы:

  1. Павышэнне якасці прадметнай адукацыі.
  2. Стварэнне ўмоў для раскрыцця індывідуальных творчых здольнасцей у працэсе сумеснай творчасці на ўзроўні гімназіі, раёна, горада.
  3. Праектаванне асобы настаўніка на самаразвіццё і стварэнне перспектывы ў індывідуальнай і калектыўнай творчасці.
  4. Рэалізацыя ў працэсе вывучэння рускай мовы і літаратуры і беларускай мовы і літаратуры індывідуальна-асобаснага і дзейнаснага падыходаў праз вы ка-карыстанне традыцыйных і інавацыйных (актыўных і інтэрактыўных, коллек-ных-дзейнасных, інфармацыйных і інш.) Тэхналогій, эфектыўных формаў, ме-тодов і прыёмаў, накіраваных на развіццё творчых здольнасцяў навучэнцаў, вызначэнне іх прафесійных схільнасцей.
  5. Абмен педагагічным вопытам настаўнікаў гуманітарных дысцыплін.
  6. Развіццё сродкамі мовы інтэлектуальнай, духоўна-маральнай, камунікатыўнай, грамадзянскай культуры вучняў.
  7. Далучэнне вучняў да мастацтва слова, фарміраванне навыкаў самастойнага чытання, чытацкай і маўленчай культуры, патрыятызму, высокіх маральных якасцей асобы вучня.

Раздзелы сайта