Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

МА настаўнікаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі

МА настаўнікаў Ӏ ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Адукацыйны працэс на Ӏ ступені агульнай сярэдняй адукацыі дзяржаўнай установы адукацыі «Гімназія №6 г. Мінска» ажыццяўляюць 30 настаўнікаў пачатковых класаў, 7 выхавальнікаў групы падоўжанага дня, 3 настаўнікі-дэфектолага, 1 настаўнік музыкі


Кадравы патэнцыял настаўнікаў Ӏ ступені агульнай сярэдняй адукацыі дзяржаўнай установы адукацыі «Гімназія №6 г. Мінска» ў 2019/2020 навучальным годзе прадстаўлены наступным чынам: 

  • 19 педагогаў маюць вышэйшую кваліфікацыйную катэгорыю (64%):
    Адамовіч А.С., Бадулина Ж.В., Беспалька М.М., Багданава Т.Г., Войцік Г.М., Гушчына Л.К., Данілава Ж. І., Кандера А.С., Каваленкі І.М., Копылова С.А., Лебядзюк А.В., Міхасенка В.У., Мурашка А.А., Перапечка В.П., Сытава Р.А., Тамковіч А.М., Шаблінская Т.В., Шэргілашвілі С.Я., Якіменка А.Е., Чумак А. Б.,
    9 педагогаў маюць першую кваліфікацыйную катэгорыю (30%):
  • Андрэйчанкава Л.Л., Берднік В.М., Ганчарова А. В., Дзягавец Т.У., Мацкевіч В.Л., Міклашэвіч А.В., Новік Н.Я., Сокал М .Н., 
  • 1 педагог мае другую кваліфікацыйную катэгорыю (3%):  Арцюхова В.У.
  • 1 педагог без катэгорыі (3%)  Парахневіч Е. А.

Калектыў настаўнікаў малодшых класаў вельмі вопытны і энергічны, усе настаўнікі прафесіяналы высокага ўзроўню падрыхтаванасці, прымаюць актыўны ўдзел у засваенні новых педагагічных тэхналогій і ўдасканаленні свайго педагагічнага майстэрства, творчых і эксперыментальных даследаванняў.

Настаўнікі пачатковых класаў вялікае значэнне надаюць самаадукацыі, павышэння свайго прафесійнага педагагічнага ўзроўню, удзельнічаюць у інавацыйных праектах і мерапрыемствах, якія праводзяцца МГИРО і АПА.

Настаўнікі абменьваюцца вопытам праз сістэму взаимопосещения вучэбных заняткаў, адкрытых мерапрыемстваў у рамках дэкады метадычнага аб'яднання, тыдня метадычных знаходак «Прапаганда творча працуючых настаўнікаў па выкарыстанні інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе», выступаў на пасяджэннях метадычнага аб'яднання.


З кожным годам узрастае колькасць удзельнікаў, якія прымаюць удзел у рэспубліканскіх конкурсах «Буслік», «Кенгуру», «Каласок», «Інфамышка», «Лінгвісцяня». Хлопцы і дзяўчаты займаюць прызавыя месцы. Таксама нашы вучні з'яўляюцца актыўнымі ўдзельнікамі гарадскога турніру «Юны матэматык», дзе ўжо не першы год займаюць прызавыя месцы. Штогод вучні 2-4 класаў прымаюць удзел у гарадскім фестывалі навукова-практычных работ «Пазнанне і творчасць».

У 2019/2020 навучальным годзе метадычнае аб'яднанне настаўнікаў пачатковых класаў працуе над тэмай «Развіццё прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў пачатковых класаў ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі».

Мэта метадычнай работы: актуалізацыя развіцця метадычнай кампетэнтнасці настаўніка як складніка павышэння якасці адукацыйнага працэсу.

У адпаведнасці з дадзенай мэтай, кіруючыся нарматыўнымі дакументамі, праграмамі і стандартамі адукацыі, улічваючы спецыфіку навучальнай установы, аб'ектыўны ўзровень стану навучальнага працэсу, узровень навучанасці, выхаванасці і развіцця вучняў, кваліфікацыю педагагічнага калектыву метадычнае аб'яднанне ставіць перад сабой наступныя задачы:

  1. Актуалізаваць веды педагогаў па нарматыўным прававым, навукова-метадычнага і інфармацыйным забеспячэнні адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
  2. Пашырыць веды педагогаў пра сучасныя дыдактычных падыходах у выкладанні вучэбных прадметаў і ўмовах іх рэалізацыі на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
  3. Садзейнічаць павышэнню ўзроўню тэарэтычных ведаў і практычных уменняў педагогаў у галіне выкладання вучэбных прадметаў на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі з улікам рэалізуюцца дыдактычных падыходаў.
  4. Пазнаёміць з кампетэнтнаснага-арыентаванымі заданнямі па вучэбных прадметах і ўмовамі іх выкарыстання ў адукацыйным працэсе.
  5. Пашырыць веды педагогаў пра сучасныя дыдактычных падыходах у выкладанні вучэбных прадметаў і ўмовах іх рэалізацыі на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
  6. Садзейнічаць павышэнню ўзроўню тэарэтычных ведаў і практычных уменняў педагогаў у галіне выкладання вучэбных прадметаў на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі з улікам рэалізуюцца дыдактычных падыходаў.
  7. Пазнаёміць з кампетэнтнаснага арыентаванымі заданнямі па вучэбных прадметах і ўмовамі іх выкарыстання ў адукацыйным працэсе.

Раздзелы сайта